تبليغاتX

پایگاه اطلاع رسانی پزشکی شفا - کاهش مصرف نوشيدني هاي شيرين، فشار خون را پايين مي آورد

 

کاهش مصرف نوشيدني هاي شيرين، فشار خون را پايين مي آورد 
04\03\1389 10:54 AM   
 

تهران / واحد مرکزی خبر / علمی 89/03/04 نتایج مطالعه ای که روز دوشنبه در روزنامه سیرکولیشن نشریه انجمن قلب آمریکا منتشر شد، نشان می دهد استفاده کمتر از نوشیدنی های شیرین فشار خون را کاهش می دهد.

دکتر لی وی چن استاد دانشکده سلامت عمومی دانشگاه لوییزیانا و سرپرست گروهی که این مطالعه را به انجام رسانده است گفت نتایج این تحقیق نشان می دهد مصرف نوشیدنی های شیرین و قند عاملی مهم در استراتژی غذایی برای کاهش فشار خون و کاهش بیشتر بیماری های ناشی از افزایش فشار خون است.

وی افزود در این مطالعه به این نتیجه رسیدیم کاهش سه میلیمتری جیوه فشار خون اولیه، میزان مرگ و میر ناشی از حمله مغزی و بیماری های عروق کرونر را به ترتیب هشت و پنج درصد کاهش می دهد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، سدر این تحقیق آمده است با کاهش مصرف نوشیدنی های شیرین به دو لیوان در روز می توان به چنین نتیجه ای دست یافت
 

+ نوشته شده توسط شفا 89/03/04- |
عناوین آخرین مطالب ارسالی پایگاه شفا
:: در همه احوال خویشتن یاری رسان دیگران باشید
:: صفر عاشقی
:: صفر عاشقی
:: ورزش‌هایی برای درد كف پا و پاشنه
:: بخور گرم یا بخور سرد؟
:: رشته پرستاري طب سنتي و تغذيه سنتي راه اندازي مي شود
:: روزانه 378 قلب از طپش می‌ایستد
:: صفر عاشقی
:: داروهای گیاهی خروج از انزوا
:: مصرف فيبرهاي خوراكي به كاهش كلسترول خون كمك مي كند
:: احتمال رشد 9 درصدی تعرفه های پزشکی سال 91
:: ابهام در سلامت غذاهای آماده به مصرف موجود در بازار
:: اصلی ترین استراتژی وزارت بهداشت برنامه پزشک خانواده است
:: مجتمع بيمارستاني امام خميني نماد درمان در کشور است
:: 55 درصد هزینه‌های درمان را مردم پرداخت می‌کنند

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به پایگاه اطلاع رسانی پزشکی شفا می باشد

کپی برداری از مطالب با ذکر منبع بلامانع می باشد

E-MAIL:irshafa@yahoo.com